środa, 2 czerwca 2010

Gwiazdka - wisiorek

Po zrobioniu bransoletki Zygzag, przez kilka miesięcy nie tknęłam plecionek. Zajęłam się robieniem zwykłych kolczyków. Tydzień temu postanowiłam jednak znowu spróbować. Miałam tylko jeden problem - miałam w domu dwa rodzaje drobnych koralików: zielone oraz niebieskoszare (gunmetal). Postanowiłam wykorzystać niebieskie koraliki. Nie chciałam spędzić zbyt duzo czasu na zrobienie czegokolwiek (miałam w pamięci doświadczenie z pierwszą bransoletką), więc spróbowałam czegoś mniej pracochłonnego. Znalazłam w internecie instrukcje jak zrobić gwiazdkę i oto są efekty :)

***
Since I made "Zygzag" bracelet, I didn't try anymore beadwork. I continued working on "normal" earrings. About a week ago, I decided to have a go once more. I only had one tiny problem - lack of sead beads. I only found two colours at home: green and gunmetal. I decided to use the second one. I also didn't want to spend too much time working on something so I started looking for someting less time consuming on the internet. i found instructions on how to make a star so here we go :)

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails