sobota, 29 maja 2010

Zygzak

Od ponad roku, jak mam wolny czas (i natchnienie:) robię biżuterię, głównie kolczyki. Próbowałam nauczyć się techniki wire-wrapping, ale niestety nie bardzo mi to wychodzi :( Postanowiłam zatem spróbować czegoś innego - plecionek z koralików. Muszę przyznać, że wciągnęła mnie ta technika. Moim pierwszym wyrobem tą techniką była bransoletka, zrobiona przy użyciu szwu peyote. Męczyłam ją bardzo długo (mąż myślał, że już jej nie skończę), ale na szczęście udało się.

***

For over a year, when I have free time I make jewelry. I like learning new things so I tried learning wire-wrapping technique. Unfortunately with no success. I also tried beadwork and I must say I quite enjoy it. The first thing I've made using this technique was a bracelet. It took me a while to finish it (my husband thought I will never do it:) but it's done now :)


Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails