wtorek, 22 czerwca 2010

Podziękowania/wymiana

Moja siostra (cioteczna, nie rodzona :) niedawno zaczęła przygodę ze scrapbookingiem. Postanowiłam to wykorzystać i poprosiłam ją o zrobienie wizytówek - podziękowań, które będę mogła dołączać do sprzedanej przeze mnie biżuterii. Karolina (www.scrap-sense.blogspot.com) spisała się na medal albo nawet jeszcze lepiej. Zrobiła mi cudowne kolorowe podziękowania - każde inne! Hurra! Teraz tylko czekam na zamówienia :)
Tak się prezentują wizytówki (zdjęcie robionę przez Karolinę)

Do paczki dołączone też zostały koraliki :D :D Ale miałam radochę!

W zamian za wizytówki Karolina dostała ozdobne nożyczki, które kupiłam z myślą o zaproszeniach ślubnych, ale nigdy ich nie wykorzystałam oraz kolczyki:


Jakby ktoś miał ochotę na jakąś wymianę ze mną, to piszcie!

1 komentarz:

Karolina pisze...

Fajnie, że Ci się spodobały. Mam nadzieję, że przyszłym klientkom także:)... opłacało się - za takie kolczyki :P

Related Posts with Thumbnails