niedziela, 6 czerwca 2010

To jest miłość

W jednej z gazet znalazłam instrukcje jak zrobić pierścionek. Postanowiłam spróbować i efektem jest... para kolczyków! No cóż zmodyfikowałam nieco instrukcje :) Męczyłam się nad ich zrobieniem, bo użyłam bardzo małych koralików (4mm Swarovski i drobne koraliki o średnicy 1.3mm), złamałam przy tym dwa razy igłę i zraniłam sobie palec ale było warto.
Podsumowując, kolczyki zrobione są z kryształków Swarovski w kolorze fuksji i jet black, czterech 2mm kuleczek posrebrzanych, drobnych koralików, czarnego kamienia i srebrnych bigli

***
In one of the magazine I found instructions on how to make a ring. I modified it and ended up with a pair of earrings instead! I had a hard time making the earrings as I used really small beads (4mm crystals and 8 size seed beads - 1.3mm in diameter.) I also managed to break the needle twice and hurt my finger as well.

3 komentarze:

PiAnka pisze...

Oj, zazdroszczę zdolnych paluszków! I do tego jeszcze zmodyfikować wzór na pierścionek tak, by wyszły kolczyki - mistrzostwo! Ja się do tak misternej roboty nie nadaję ;-)

Marzena pisze...

Jeżyny mi przypominają takie słodkie i soczyste :)

101milka pisze...

bardzo ładne

Related Posts with Thumbnails