wtorek, 27 lipca 2010

Marzycielska Poczta

Marzycielska Poczta to akcja pisania tradycyjnych listów i kartek do chorych dzieci. Ja oraz Karolina ze scrap-sense postanowiłysmy się włączyć w akcje i napisać do dzieci. Karolina przygotowała kartki, a ja drobne upominki dla dziewczynek. Mam nadzieję, że im się spodobają i sprawią im radość.
Wisiorki są właśnie w drodze do Karoliny, która wyśle je wraz z kartkami do dzieci.

Gorąco zachęcam innych do wzięcia udziału w akcji - to na prawdę niewiele kosztuje, a sprawia dzieciom mnóstwo radości.


4 komentarze:

PiAnka pisze...

Aniu - przeczytałam o akcji, świetna sprawa! Jutro się biorę do roboty :-) I chyba juz wiem na co zaproponuję na najbliższe spotkanie scraperek :-)

Mn pisze...

Super! Bardzo się cieszę.

Karolina pisze...

Akcja jest świetna! Niewiele nas kosztuje, a jak uprzyjemnia dzieciakom chwile. Już wkrótce wysyłam nasze wspólne dzieło. Niech no tylko dojdą do mnie wisiorki!:)

Avarill pisze...

Jak milo, że wzięłaś udział w tak przyjemnej akcji :) Dzieci na 200% będą zadowolone z takich upominków.
Pozdrawiam

Related Posts with Thumbnails